Ali P Vs. Black Felony

black felony

ist hier aktiv
Registriert
5. November 2003
Beiträge
105
ali p jetzt wersch em gsecht so wiess wie schnee, so öbis wie mech hesch vorhär nonie gse. Mach di fertig, vo dem gets kei rettig, du chasch om gnade flehe doch es werd nüt nötze du versuechsch dich vergäbens d'schötze, jetzt gets eis uf'd mötze!
Was söll dä name ali p?! wohl ehnder oli p, kei ahnig hesch was met dir gscheht! jetzt hanni kei zyt meh för dä scheiss wahrschinli esch das ganze för dich eh echli z'heiss!

BIAAATCH
 
Original geschrieben von black felony
ali p jetzt wersch em gsecht so wiess wie schnee, so öbis wie mech hesch vorhär nonie gse. Mach di fertig, vo dem gets kei rettig, du chasch om gnade flehe doch es werd nüt nötze du versuechsch dich vergäbens d'schötze, jetzt gets eis uf'd mötze!
Was söll dä name ali p?! wohl ehnder oli p, kei ahnig hesch was met dir gscheht! jetzt hanni kei zyt meh för dä scheiss wahrschinli esch das ganze för dich eh echli z'heiss!

BIAAATCH


*LLLLLLLOOOOOOLLLLLLLLLLL*scheisse man bei solchen schwulen scheiss texten kann ich nur lachen!!:rolleyes:
 
Re: Re: Ali P Vs. Black Felony

Original geschrieben von _:;Sukr@m;:_



*LLLLLLLOOOOOOLLLLLLLLLLL*scheisse man bei solchen schwulen scheiss texten kann ich nur lachen!!:rolleyes:

word. kann mich nur deinem lol anschließen...
ich find diese ganzen schweizer battle-texte alle ziemlich langweilig.
 
lola text: unterschti schublade..
so öppis chasch uf papier schriebe ond denn in müllsack demit !
 
guet hesch du de afang gmacht, hamer eine abeglacht
log du pimmellutscher, au du werschs mol chönne - bald
fahr fort mer dinere schimmelkutsche, wit wäg i wald
ech geb en schiis ond mee of din begeehrte göla
schwan so wiis wie schnee, be mer esch de bölä
denne erscht prelli di schwan, lömmer s gewimmer
bruchsch en schnelli isebahn, du hesch kei schimmer
ech burne dech wäg met emene augezwinker
ech turne gäg dech du vergraute hinker
mer seitmer vampir oder drache
befreit vo scharnier ond so sache
En drache verstot kei humor, cha ned lache
Drom nemm dech in acht vorem tüfe schacht
Wend so witermachsch, werds gli mol nacht
Nacht esch en pracht aber ned för dech
Also gebs am beschte grad uuf, hol tüüf schnuuf
Versuech di ned em rhyme, lueg tief is glas
Mach öppis anders deheime, eifach ned das!
 
Original geschrieben von black felony
ali p jetzt wersch em gsecht so wiess wie schnee, so öbis wie mech hesch vorhär nonie gse. Mach di fertig, vo dem gets kei rettig, du chasch om gnade flehe doch es werd nüt nötze du versuechsch dich vergäbens d'schötze, jetzt gets eis uf'd mötze!
Was söll dä name ali p?! wohl ehnder oli p, kei ahnig hesch was met dir gscheht! jetzt hanni kei zyt meh för dä scheiss wahrschinli esch das ganze för dich eh echli z'heiss!

BIAAATCH

scheisse so öpis schlächts hani no nie gseh!! Hesch d'lizenz för sonene scheiss?? Was lauft wo hends dech usgrabe? Versteck dech gschieder im zemmer ond klappe!

Ali P forever
 
Zurück
Oben Unten