KiD CuDi

Cudi ist sauer auf Universal:

Ok so just a heads up, my weak ass label only shipped 55k physicals cuz they treated this like some indie side project tax right off.

So i apologize on behalf of my weak ass major label. And I apologize for the lack of promo, again, my weak ass major label

Und hoffentlich macht er das hier nicht wahr:

They tried to rush me thru this so i can just give em another MOTM, but guess what? Fuck that, next album is WZRD. MOTM3 on hold til 2014
 
ich bin ja echt mal gespannt wie viel er davon verkauft.
kann mir schon vorstellen, dass das flopt....
 
Ich bin mir fast sicher, dass das floppt...

Der soll jetzt mal nicht so rumzicken und an MotM3 weiterarbeiten...
ISt doch klar, dass Universal nur am Gewinn interessiert ist.
 
2014 übertreib. Da ist die Welt doch eh schon untergegangen oder nich? :D
 
wie . die haben nur für 55.000 cds gesorgt ? sind die 55k denn weg oder wieso regt er sich auf
 
Er regt sich halt auf, dass es für ihn selbst schon ein Riesenakt war ein Exemplar von seiner eigenen CD zu bekommen :D

Finds auch dämlich von ihm, Universal hat Cudi gesigned und nicht WZRD, soll sich lieber freuen, dass sie ihm solche Side Projects überhaupt ermöglichen. Und in Zeiten von Facebook, Twitter usw. brauch man sich nicht über Promo aufregen, die kann man nämlich auch ganz gut selbst machen. Hätte er doch einfach mal seinen guten Freund Shia LaBeouf gefragt, ob der ihm ein Video zu "Teleport 2 Me" dreht, dass Ding hat nämlich Hitpotenzial.
 
Album soll sich in der ersten Woche ca. 70.000 bis 80.000 mal verkaufen.
 
If theres one ongoing trend I’ve seen in the comments it’s definitely been “I want to hear Kid Cudi rap”. Speaking with Rikki M of Big Boy’s Neighborhood at the Project X premiere in March, Cudi explains why he has delayed doing another Man on the Moon album and that his decision to do so was not because of his “rant” on twitter.

“I was already decided about doing another WZRD album, If I did Man on the Moon 3 right now, it wouldn’t be right. The passion to rap is not there right now.”

Cudi continued by saying “I know I’m going to get back to rapping. I’m going to do some features this year, people will hear me rap. I got some living to do, all my Man on the Moon albums are auto-biographical.”

With the G.O.O.D. Music album coming this Summer, can we expect some “Christian Dior Denim Flow” type features on the album from Cudi? Listen to the full audio clip below to hear what Cudi had to say.

via. datnewcudi.com

auf der seite könnt ihr es euch auch anhören was er gesagt hat, aber er sagt halt lediglich die fett gedruckten sachen.

http://datnewcudi.com/2012/04/02/kid-cudi-says-people-will-hear-me-rap-this-year/
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Steve Aoki - Cudi the Kid (feat. KiD CuDi) (Video)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Cudi's Parts gefallen mir extrem gut, der Beat ist zum Höhepunkt hin leider zu viel des Guten :D
 
kid-cudi-dennis.jpg


[soundcloud]http://soundcloud.com/dp16/dennis-hook-me-up-with-some[/soundcloud]

produced by KiD CuDi
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Zurück
Oben Unten