Eloquent Tekkniques - Wörter sind Waffen

aus...
"gusch blada, geh di eigrom mit dein gfeutn schmäh du griachalscheissa aus hupfshü. i leg da ane auf dast quadratisch lernst du gfrastsackl. du feust dermassen aus da bappn das i mei oide ned hamkumma rieach oida! gspritza eierschädl, aussa saufn host eh nix glernt und in der brunzkinettn wost aufgwochsen bist hom ma ois buam einegschissen wenn uns fad wor du kipfe! hau de ume noch transdanubia wost hi ghearst du antnschneiza ausm zwarazwanzigsten oder i schmeiss a wuchtl bis ume und di glei hintaher du geistiges nockabatzerl. weu do, in meidling, wo i bin, sama ned auf da nudelsuppn dahergschwumma. meidlinga l du saftsackl, lern amoi redn bevurst deppat de goschn aufmochst du kanalalphabetika oder dei birschtl fohrt murgn ins leere, vastehst? dere du schneebrunzer, im summer bist augschmiert du kiwe..."
:)

--> aaaaaa-ha! beantwortet trotzdem nicht meine Frage wieso wien und großstädte am arsch sind? xD

@ sillymusic: nix für ungut aber zuerst schreibst du dass du bei AUT an kühe und schafe denkst, danach meinst du das habe mit rap nichts zu tun (muhaha witzig, witzig), dann meinst du ICH bin nicht authentisch wobei du mich noch nie gesehen hast und keinen plan hast wer ich bin oder was ich tue und nochmal.. Eloquent Tekkniques sind 2! MCs du lappen - damit du mich mal verstehst ;)
und wir rappen hochdeutsch. es klingt nach dialekt weil wir aus wien sind. geht das nicht in die köpfe rein? es gibt im ganzen track nur einen einzigen mundartbegriff "gusch" und damit darfst du dich jetzt auch persönlich angesprochen fühlen.
aber egal, hier zu diskutieren bringt eh nix. viel spass noch ;)
 
Zurück
Oben Unten