Zürich

Doch,bin neu im Forum!

Ich komme aus der Nähe von Zürich (Goldküste)

Bin seit ca. drei Jahren regelmässig am Malen (legal)
Vor zwei Monaten habe ich noch begonnen zu tanzen, das hat mich jetzt voll gepackt!
Jetzt mueni grad no chli go tanze ga!

bin duss..
 
Hey Zed

Ich wohne in Altstette und breake sid zwei Jahr

Freut mich das ich nöd dä einzig vo Züri bin.

(steelo, du und ich sind vo Züri)
Hoffentlich giz no meh Zürcher da
 
Bin au vo Züri, MC....

Wenn öpper würkli öppis chan binich immer für Kollabos ts ha :)

Peacen

Ey Dizzy D? Du bisch nöd vo Freak Flow us Winti oder?
 
nei, aber gits in winti ne crew? ... freak Flow? ... muss mal connecten.
--
2d
 
Ja die wirds mereri geh:)....die laufed halt nöd miteme T-Shirt ume, yo ich bin inere cru toll gel*g*?

Also ich han die nur 2 mal gseh, aber ich denk nöd das die no öpper wönd bzw bruched....
 
mir sind so sachä suscht zwar egal, aber än Basler muäs da doch nöd go umefiggä...

Züri brännt !
 
Also ich find erlich gseit allgemein das was ide Schwiz so lauft gschisse...alles vill ts negativi istellige ume....lüt wo engstirnig gradus lueged und all andere Heads alls fremdi alueged und vo afang ah all scheisse finded wos nöd kenned wo z.B mit baggies umelaufed...also ich für mich gseh kein grund meh zum ah konzert gah, was det ide luft liit isch für mich nöd hiphop. Züri brennt nöd und de rescht brennt gnau glich nöd:)....aber ich glaub usserhalb vo züri lauft sicher meh...das womer halt nöd kennt wo im undergrund operiert....

Ich finds voll lächerlich....das womer als Zürislang umschribt abgseh vo de musig isch eifach peinlich....de sound isch au sehr hindedri...ich gseh ja wie jede dubel öppis chan produziere wo nachane im Viva swizz lauft etc:)...hans grad geschter wieder gseh, dass isch eifach so scheisse...

all wönd irgendwie debi si und findet si müesed afange wack rappe...ich merks ja selber, mich hed mal eine asproche öbich luscht heg zum i sinere "Crew" mittsmache....den hani gfrögt wer als den bis jetzt debi isch, er keine...wieviel erfahrig er hägi: Ja er hägi eigentlich grad erscht agfange aber de flow sägi glaub scho recht drinne(!!!)...er suechi es studio etc!!! Futzdumm es studio sueche wenn nöd mal rappe chasch....eifach möglichscht schnell au sonen ober coole siech werde wo im viva swizz lauft :)

aber ich bin erlichgseit überrascht gsi das z.B de Lexx persönlich sonen voll lockere typ isch und voll nöd abghobe...das isch aber de einzig woni mal churz smalltalk mässig gsproche han....ich denk en grosse teil chunt eifach falsch übere dur medie etc...

Aber wenn mier öpper seit er chängi öppis und er isch au suscht locker druff denn würdich sofort mich as züg legge zum mit dere person öppis ts mache, aber mer muess sich würkli de hinderhange und nöd nur labbere...und genau da ischs problem, ich han eimal so öppis wiene crew gha und es isch eifach ultra müesam wenn allne söttsch hinedri renne...das isch überhaupt kei crew gsi :) ....denn machsch echt lieber elei dis ding...s problem isch das wenn solo bisch, isches schwer immer wieder sich en schupf ts geh und säge: Mann jetzt mach mal wieder öppis....

Aber ebe wenn öpper vo eu easy isch und öppis chan, las mal connecte....

peacen, und ey das mit züri geg irgendwie anderi städt basel etc*g*? Rissed eu zäme das isch ja voll verpeilt mann....aber züri hed glaub teilwis d fresse scho chli ts wiit offe :)
 
BASEL-CIDDY

yo, uf jedefall findi die sache wo vo züri chömme zimmlich scheisse... fascht alles mues ich leider saage. und eure dialekt isch standart, dorum nid geil... basel rules...

@MC Tenchu: gemütlich gemütlich, du chunsch mer au no fresh übere... gemütlichi iistellig. du bisch allso echli am beats baschtle? jo, ich muess di leider entüsche, im moment bini eher am wüete (turntablizm), mach sunscht aber au nid wirklich beats. ha aber diversi kollegas, wo dr akai zimmlich im griff hän. jo und du, hesch irgend was vo dir uf em netz ???
 
"peacen, und ey das mit züri geg irgendwie anderi städt basel etc*g*? Rissed eu zäme das isch ja voll verpeilt mann....aber züri hed glaub teilwis d fresse scho chli ts wiit offe "

Word!

Das hett jetzt au nöd so söllä überecho, dass ich nur Züri geil find und irgendöppis gege Basel hätt, äs regt mich eifach uf, wänn da eine chunnt und findt, er müässi "Scheiss-Zürcher" und so ablah, und dänn nöd emal schriibt wieso...
 
sisch än riese Trend momentan

Du häsch absolut Rächt , dass jede glon sich zwei Technics chauft und no paar Programm downloadet und scho meint er müss jetzt produziere und rappe.
Was mich da dra stört isch, dass es Vill Lüüt sind wo sich gar nonig lang mit
HipHop befasset, sie meinet sie chönet schnäll schnäll ä Single usegeh, und debi chönds gar nüt über ihri Erfahrige mit HipHop verzehle, wells no kei Erfahrig händ.
Sgliche gilt für 16Jährigi wo scho Platte uf dä Markt rüeret. Sie chömed vielicht än fette Beat über und flowet villicht nöd ä mal schlächt, aber die münd mir doch nöd verzelle sie heged scho ä chli Lebenserfahrig gsammlät. Die sind ja erscht grad us dä Schuel cho! Ich finde mä sött eifach zersch Erfahrig sammle und ersch dänn ä Single usegeh! Dänn wird au sNiveau besser i eusere Raplandschaft.
Meh laat sich gschider Ziit und bringt dänn öppis Rächts use.

Aber in Züri gits uf jede Fall gueti Sache BNL zum Bischbil, die händ au Erfahrig und vorallem Inhalt! Au NOX hät mich positiv überrascht!
äs wird langsam ä chli wie in Dütschland, jede bringt sini Single use.
Aber würkli gueti Produktione gseht me eigenlich nu vo dänä Lüüt wo scho lang debii sind, äs git au Usnahme, aber ganz wenigi!
 
Min Biitrag obe dra bezieht sich uf dä Tegscht vom MC Tenchu, nur so zur Information.

Und mich würs au no interessiere wieso Schei.. Zürcher????
Au wänn dir Züriräps nöd gfalled, wäge däm sind no lang nöd alles Schei.. Zürcher!
WIE CHAM ME NU SO öPPIS USELAH?!!!!!
 
duet mer leid euch das müesse z'aage... aber in basel wärde zürcher k'hasst... sorry... do seid mer zersch mol scheiss zürcher, wenns um züri goot. ich mein, wenn de einzelni lüt kennsch us züri wo in ornig sin, denn meinsch nid die.

D'stadt isch scheisse, d'lüt sin scheisse, eifach scheisse.... sorry das ich so mues usdrugge, aber s'einzige wo bi euch geil isch isch dr see und dr sixpack und dr mono...
 
So, und jetzt mues ich mal öppis "usdrugge":
Vu miär us chönt ihr Basler ruhig äs bispiel ah ois Zürcher näh!

Ois gats nöd drum ob oise Dialekt "Standard" isch oder nöd, und miär münd au niemärd hasse nur will das dä ganzi rescht duet.
Miär gfallt dä Basler-dialäkt au nöd, aber darum sind nöd grad ali basler scheisse!:mad: :mad:

Battler

peace (Im wahrsten Sinne des Wortes)
 
Zum afang mal, das isch gnau das warum ich d HipHop "Szene" ide schwiz sonen elende schisshufe find :) ....all probiered chrampfhaft öppis scheisse ts finde....wenn eh szene scho en scheisshufe isch söttet wenigstens die wos ernstmeined chli zämehebe denn s andere bringt sowieso nüt:)...Toleraaant si:)...

Ich check das irgendwie gar nöd wiemer uf d Idee chunt zum es Land wo so chli isch itsteile und einzelni kantön eifach mal vo afang ah scheisse ts finde....klar ich meine ich han au scho us gspass witz über aargau und innerschwiz gmacht aber würd ich uf d idee cho öpper schlechter ts finde weg dem:)??? neee

Wenn öpper seit scheiss Zürcher gits mehreri möglichkeite für mich:
1. Er hed schlechti erfahrige mit zürcher, dass chan sie isch aber sicher bi de wenigschte de fall...usserdem isch das es denke wie, en jugo hed mich abgschlage also hass ich all jugos, irgendwie menschlich aber starch dumm nöd:)?

2. Es isch en gruppedruck, all säged scheiss zürcher also säg ich das au, will wenn mer über anderi agressiv fluecht würkt mer ja bekanntlich stärcher...mer wott ja nöd zu de schwache ghöre?

3. Mer isch nidisch uf die verdammt geil stadt züri, wo halt eifach di gröscht stadt isch etc etc...oder mer reggt sich ab dene lüt uf wo halt ebe findet sie säged öppis bessers wills us züri sind...

Ich find alles chli dumm :) ....also sobald ich mal vo hiphops diskriminiert wird will ich us züri bin isch mini hoffnig für d CH szene wo bi mier sowieso scho amene dünne fädeli hangt starch agrisse...

Also Hugooo ich rappe nur mache kei beats, da ich ts dumm bzw ts wenig geduldig oder musikalisch defür bin*g*....hans mal versuecht züg kauft gha und so aber ebe....
ich chönt dier über ICQ mal öppis schicke aber ich han momentan erlichgseit nüt wonich ts fride demit bin wo neu isch und ich au chan voll vertrete :) ...

aber öb mer min Rap geil find hin oder her, im gegesatz zu 99 prozent vo de aktive wonich us de schwiz kenn hanich en eigene Stil....

ich find kei schwizer rap würkli geil...Solaya oder wie de heisst hani no locker gfunde...aber ey isch das nöd en basler de komisch ghetto räuber mory oder so änlich wo so im video über hochhüser rennt und wo fück etc seit und hinder em gitter sind d affe*g*??? Wenn das vo Basel isch...au starch peinlich fascht peinlicher als Zürislängers wo im video gönd go golfe *ggggggggg*
 
@Mc Tenchu
Wän ich jetzt z.B. dä sexy hugo aluägä, dän häsch mit dem rächt

(Zum afang mal, das isch gnau das warum ich d HipHop "Szene" ide schwiz sonen elende schisshufe find ....all probiered chrampfhaft öppis scheisse ts finde....wenn eh szene scho en scheisshufe isch söttet wenigstens die wos ernstmeined chli zämehebe denn s andere bringt sowieso nüt:)...Toleraaant si:)... )

(Nichts gegen dich sexy hugo aber wieso hasst du uns?)
Hast du irgend nen Grund dazu? (Einen LOGISCHEN Grund!)

Nochmal @Mc Tenchu:
Ich versuech nöd chrampfhaft öppis scheisse ts finde. (Höchstens diä wo chrampfhaft versueched alles scheisse ts finde. Allerdings nöd chrampfhaft.)
Ich weiss nöd was falsch a züri isch, Zürcher hebät zäme!

Peeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacccccccccccccccceeeeeeeeeeeeee


:D :D :D :D :D
 
Zürcher hebed zäme? Gsenich leider nöd so....aber freut mich das du das so erlebsch :)
 
Klar gits Zürcher wo so sind wie du sie beschribä häsch, aber die Type gits i jedere Stadt.
Und diä wo ich känne hebäd würklich zäme.
Mich freuts au das ich das so erläbe...:D :D :D
 
Zurück
Oben Unten