Rap Gossip International

Jaystah

Gold Status Member
Supporter
During his Instagram Live session, Lanez claimed that Megan was misrepresenting the shooting. "She knows what happened, I know what happened, and we know that what you're saying and what the alleged things and the alleged accusations of my name is, are not true."

He went on to call Megan his "friend," saying "to me, as a person, she’s still my friend, no matter what. Even if she doesn’t look at me like that, I look at her like she’s still my friend. In the times that we were together or around each other, we’ve had nothing but joyous moments and good moments."

psycho boy tory.

Para_Paule

Altgedient
Wundert mich kein bisschen. Weezy ist halt Drogenopfer und 50 feiert man ja gerade dafür, dass er ein ultrakapitalistischer Soziopath ist.

eiskalt8

Gold Status Member

Gott sei Dank wurde ich während dieser Zeitlinie geboren :emoji_pray:
hahahahha wie hässlich weezy einfach ist. was für eine schande. wie kann man so scheiße aussehen hahahahahaha keine ahnung, ob ich dieses jahr schon sowas hässliches gesehen habe, der sieht ja noch schlimmer aus als morlockk dilemma. hat der da einen piercing? hahahahahahahaha was für ein trottel

boah eben geguckt, der ist baujahr 82, ich dachte locker, dass der 50 ist, so wie der aussieht. oh gott der arme

Oben Unten