Forumtreffen in der Schweiz!!!

Forumtreffen Ja oder Nein

  • Ja voll easy!!

    Stimmen: 7 33,3%
  • Nein voll verschissen!!!

    Stimmen: 14 66,7%

  • Umfrageteilnehmer
    21
Original geschrieben von marocdj
i stah nid so uf die aggro-type :rolleyes:

aber wenn es angers fetts konzärt isch, werum nid...

die tüpe sin nur lustig...hihi..kolleg het eine vo ihne am Splash kenneglernt, sin schiins voll die arme sieche...d.h d fraue seggle vor ihne wäg..hehehe

und dr griot aka mory aka breewz bana isch eine vo mine Favorite schwiizer MCees...

abe rich ha jetz nit gmeint mir sölle alli zäme an DAS konzärt, sondern ha eifach welle mitteile dass das die wuche isch...
:D
 
Hmmm. ha da mau ä flyer vo eim übrcho:

13. dezämber ir Tramhalle z Meiringen :rolleyes:

Pipifax TV
Pisel der Film

u när: Human Pressure, Soulstar befu, Baze, Wurzel 5, Sirus Curse, 7962, DJ Scott und Starsky & Hutch

20:00 Iitritt 8.-
 
hi
ich wohne au no ir schwiiz.... das rappe uf dütsch närvt eim mit dr zit ehrlechgseit... aber ja luge am und zue hie mal verbi..
PeaZ
 
tiger, rony, duo, rokator, tafs, tempo al tempo, mob, gleis, tarek, wurzel5, kuchikäschtli u.v.m. bin ajhre lang in basel und umgebung auf konzerten gewesen da liess es sich nicht vermeiden dass schweizer im vorprogramm waren.

ich kenn nur zwei tighte tracks: vollkontakt vom duo und verlürer vom ex-rookie.
 
Original geschrieben von mr.spangler
tiger, rony, duo, rokator, tafs, tempo al tempo, mob, gleis, tarek, wurzel5, kuchikäschtli u.v.m. bin ajhre lang in basel und umgebung auf konzerten gewesen da liess es sich nicht vermeiden dass schweizer im vorprogramm waren.

ich kenn nur zwei tighte tracks: vollkontakt vom duo und verlürer vom ex-rookie.

ah, okay, dachte schon, du seist wieder so einer, wo nur 2,3 Künstler aus der Schweiz kennt... was gefällt dir nicht?, ich finde schweizer rap hat sich in den letzten Jahrn ziemlich verbessert...es gibt zwar auch mehr scheiss....
 
anfangs fand ichs fett, vom flow her. aber das war wie wo ich vor zig jahren das erste mal englischen rap gehört habe - hat sich cool angehört hab aber nciht sverstanden. ´schweizerdeutshc ist in allen dialekten einfach ne abge****te sprache..
 
Original geschrieben von mr.spangler
anfangs fand ichs fett, vom flow her. aber das war wie wo ich vor zig jahren das erste mal englischen rap gehört habe - hat sich cool angehört hab aber nciht sverstanden. ´schweizerdeutshc ist in allen dialekten einfach ne abge****te sprache..

die dialekte sind schon recht abge****t aber immer noch besser als dein hochdöitsch ..

und zum treff wiso nid in bern?''
 
so jungs wazzup was söll dä shit!!!
wär emel fett so es chlises träffe vo de schwizer wo hie awäsend sin!!
oder scho nume mal e collabo het öppert luscht e collabo übers netz ds mache??

eifach mälde!!!

cee
 
Das seisch aber au nur du!!!
Ich finds uf jede Fall besser wen du uf dinere Muettersproch das chasch säge was du wetsch!!! Wen dus zerscht i ne anderi Sproch übersetzisch got de sinn verlore!!!
Also was seisch zu dem???
 
ha o mau switzer rap glost.......
es git eifach fasch niemer wo cha rappe, di meischte si huere didis und rappe wirrs züg wod gar nid nachechunnsch.....
abr gli wirde ig es paar sache produziere wenn i z tonstudio bechume
 
Original geschrieben von lincoln_rhyme
ha o mau switzer rap glost.......
es git eifach fasch niemer wo cha rappe, di meischte si huere didis und rappe wirrs züg wod gar nid nachechunnsch.....
abr gli wirde ig es paar sache produziere wenn i z tonstudio bechume

Mach das und denn wirsch knallhart bewertet!!!;)
 
Zurück
Oben Unten