Charles Hamilton

ja wegen "Vol. 3", gab es Vol. 1 & 2, hab ich was verpasst ?

In den mp3-tags steht "Binge Vol. 3: Charles Hamilton´s Last Mixtape"...

ich check jetzt nicht regelmässig seine blogs und so, zu unübersichtlich
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
link geht nicht mehr... hat noch jemand n funktionierenden link zu the binge vol. 3 ?

warum werden eigentlich links zu free mixtapes entfernt:confused:
 
Oh Charles. Mr. Hamilton revealed in an interview with Bossip that’s he checked himself into a NY mental hospital. Apparently, the beat music made him do it.

Charles Hamilton: Basically my stay here[NY Presbyterian Mental Hospital] is like identical to my stay in the industry. As far as being the new guy in here having to deal with politics & people trying to control you. The critics would have to be the doctors and the rounds [medicine guys]. So you can say this is like an experiment to see if the industry is really like an asylum or if I was the one bugging. Some say the Industry is like High School but it’s just like a [mental hospital].

http://rapradar.com/2010/07/27/charles-hamilton-in-mental-hospital/

Zu krass der Typ :D:D
 
ich würde den ja gerne adoptieren um den mal wieder in die richtige spur zu bringen, aber ich glaube meine eltern fänden ein schwarzes enkelkind kacke :(:thumbsdown:
 
Finds langsam bescheuert, so viele Tapes zu droppen.... hab irgendwann aufgehört mir diese zu ziehen. Weil mich hats halt auch nicht überzeugt. "Brooklyn Girls" damals war irgendwie eher 'n One Hit Wonder.
 
Zurück
Oben Unten